dimecres, 2 de desembre del 2009

COCA DE LLET CONDENSADA


Ahir per la nit volia fer una típica coca de iogurt (que pròximament penjaré), però quan vaig obrir la nevera i vaig veure el pot de llet condensada ja obert, vaig pensar, i perquè no de llet condensada?.
Així és que em vaig decidir per la llet condensada i vaig mirar pels blocs a veure que trobava. Finalment vaig fer un conjunt de totes les receptes que vaig veure i si no recordo malament s’assembla a una coca de la Mireia Carbó, que afegeix coco.




Ingredients:
120 grs de farina
1 sobre de llevat Royal
4 ous
370 grs de llet condensada
50 grs de mantega

Vaig barrejar tots els ingredients amb la Thermomix, però també es pot fer a ma, amb la precaució que la mantega estigui pomada.
Vaig posar la barreja en un motllo corona i ho vaig enfornar al forn ja calent a 180º durant 30 minuts.
La veritat és que va quedar prou bona i ràpida de fer i els meus fills casi no la van deixar refredar, només dir-vos que anava a fer les fotos i ja faltaven tres trossos! Vaig tornar a preparar la coca i els vaig vigilar que no la toquessin fins que no fes la foto. I aquí la teniu!

Espero que us agradi!!!

6 comentaris:

MaryLou ha dit...

Molt bona!!! t'ha quedat molt suau i flonja!!!!
Petonets

Gemma ha dit...

Amb el gustet de la llet condensada deu quedar solça i melosa, una delícia. Ideal per esmorzar amb un bon cafè amb llet.

Sílvia A. ha dit...

La veritat es que pels pocs ingredients que porta queda molt bona.
Petons!!

Eva Flores ha dit...

té molt bona pinta. jo l'he probada un parell de vegades i no m'ensurto amb aquesta recepta.
tens algun truc d'enfornat? algun motlle especial?

Sílvia A. ha dit...

Eva: era la primera vegada que la feia però el forn el tinc molt per mài va ser un instant que quedés tan bé.

Eva Flores ha dit...

Gràcies per la resposta. Hauré de seguir provant.
pt!