divendres, 13 de gener del 2017

GALETES DE MANTEGA AMB MOTLLES DECORATS

I avui unes galetes especials!!!
Sabeu per altres entrades que a casa tenim un apicultor i quan vaig veure aquests segells amb l'abella, la flor i les cel·les no vaig resistir ni un segon la temptació de comprar-los i regalar-li. Però, es clar, qui havia de fer les galetes? Per suposat que jo!!!
I tal dit tal fet, vaig provar aquesta recepta i la vaig donar a provar als amics i les opinions van ser de tots colors!!!!
Ingredients:

100 g de mantega
65 g de sucre
1 ou
275 g de farina
1 pessic de sal
1 culleradeta de vainilla 
6


Per començar barrejarem la mantega amb el sucre amb les varilles fins que tinguem una pasta fina i homogènia.
Afegirem l'ou, la sal i la culleradeta de vainilla anant barrejant fins que tot s'integri.
Després afegirem la farina prèviament tamisada i anirem ajuntant tot fins obtenir una massa ben lligada i bona de treballar.
Deixar reposar uns 15 minuts la massa a la nevera.
Escalfar el forn a 180º
Després farem boletes individuals per anar marcant amb els motlles d'una amb una.
Agafem la massa la marquem amb el motlle escollit prèviament enfarinat i tallem la resta de la massa amb un tallapastes.
Jo ho faig a sobre unes làmines antiadherents que una vegada tinc  totes les galetes tallades poso a la nevera uns 30 minuts i després són fàcils de col·locar a la safata del forn amb paper de forn.
Enfornem a 180º uns 15 minuts.
Les deixem refredar una mica a sobre la safata i després les passem a una reixeta perquè s'acabin de refredar.
I ja les tenim per provar!!!





Espero que us agradin!!!







2 comentaris:

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Silvia; En un panal de rica miel cien mil moscas acudieron... quin bé tant bé de galetes, amb segell propi... no és d'extranyar que n'hi hagessin de tots colors...
Salutacions Silvia¡¡ :O)

Sílvia A. ha dit...

Gràcies Josep!!! i ara faig una recepta encara més bona!!!!