diumenge, 26 de setembre del 2010

CRUMBLE DE FIGUES

A casa ja s’acaben les figues, però abans que s’acabin he pogut anar a collir unes quantes per fer aquest postre tant senzill i bo de fer.


CRUMBLE DE FIGUES

Ingredients
6-8 figues

45 g de sucre moré

50 g de farina

50 g de mantega



Rentar les figues i tallar-les per la meitat. Col•locar-les en una safata de vidre i empolsimar amb una mica de sucre morè (dels 45 g que farem servir).

Per preparar el crumble barregem el sucre i la farina i afegim la mantega tallada a trossets. Ho anem barrejant amb les mans però sense voler fer una pasta sinó que ha de quedar com serradís.

Posem aquesta barreja per sobra de les figues i enfornem a 180º uns 15 minuts.

Espero que us agradi!!!

He vist la recepta en un bloc francès que es diu Ma cabane aux délices.

6 comentaris:

mercè ha dit...

Aquestes figues: ummmmmmmmmmm!!!
se m'acumulen les receptes de figues!, però és que són tan bones... Una abraçada.

Visc a la Cuina ha dit...

L'hauré de provar jo també abans que s'acabin les figues!

Teresa ha dit...

Aquesta temporada les figues són les protagonistes! què bones!

Gemma ha dit...

Oh, quina idea més bona! He fet el tipic crumble de pomes, però aquesta adaptació amb les figues encara m'agrada més... jo també el provaré abans no s'acabi la temporada ;)

Ague ha dit...

Aquesta Silvia jo no la tenc,la tindré que afagi al meu recetari de figues,sa veu molt bó,m'enporto la receta,
petonets wuapa¡¡¡¡

Sílvia A. ha dit...

proveu-la que si us agraden les figues queden molt bones!