dilluns, 20 de setembre del 2010

CREMA DE CARABASSA

Hola a tots i totes, aquest any a casa vam sembrar carabasses i hem collit mooooltes! A mi m’agraden molt les cremes i els purés però a casa casi no agraden, així és que un dia que em venia ben de gust una crema vaig escollir una carabasseta petita i em vaig fer aquesta crema que em va saber a glòria. La mida de la carabassa era petita per poder fer una crema per a mi tota sola doncs ningú la va voler provar i tenint tantes com tinc no em fa falta congelar doncs vaig a l’hort l’agafo i en mitja hora ja tinc una bona crema.
Ingredients
1 carabassa
1 pastanaga
1 porro
1 formatget (opcional)
Formatge Grana Padano


En una cassola posem un raig d’oli i afegim la carabassa pelada i tallada a daus, la pastanaga pelada i tallada a rodanxes i el porro net i tallat. Ofeguem una estona les verdures tot remenant i després afegim l’aigua justa per tapar les verdures. Ho deixem coure uns 20 minuts o fins que les verdures estiguin cuites. Deixar refredar una mica i passar-ho pel minipimer. Si es vol es pot afegir un formatget. Jo vaig afegir formatge per sobre a làmines i va quedar boníssim.


Sana,fàcil i bona!!!
Espero que us agradi!!!

9 comentaris:

Sonia ha dit...

Quines carbasses tant maques...quina enveja q les puguis tenir tant a ma...i quina crema!

Una abraçada,

mercè ha dit...

Saps que vaig descobrir la crema de carbassa aquest nadal?, des d'aleshores l'he fet un munt de vegades i veig que amb aquesta recepta cadascú té els seus trucs i tocs personals. La teva es veu espessa (com a mi m'agrada)i potent!La carbassa cal tenir-la en compte a la cuina per la seva suavitat i versatilitat,oi?. Una abraçada!

Gemma ha dit...

A casa teva no saben el què es perden, les cremes de carbassa són boníssimes!!! Quina sort poder fer-les amb carbasses de collita pròpia, segur que encara són més bones ;)

Alfons ha dit...

Ara que ja han començat els dies de pluja una crema de carbassa, i més si és de collita propia, és tota una temptació
Una abraçada

Ague ha dit...

Una recepta deliciosa i ara que es temps de carbassa es hora d'aprofitarles,
t'enviat un missatge per lo del index,
molts petonets wuapa¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Visc a la Cuina ha dit...

Una crema deliciosa, a casa ens agrada MOLT!

No tot són postres ha dit...

Que bona aquesta crema de carbassa!
A casa meva les cremes tampoc agraden massa, però de tant en tant toca, és clar que si!!
PTNTS
Dolça

Sílvia A. ha dit...

Gràcies a tots i totes: la veritat és que a mi m'agrada molt i el toc de formatge és.....jo posaria formatge per tot.

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Quina sort això de poder sortir a l'hort i agafar-te la carbassa! Segur que és més bona i tot! jeje
Moltes gràcies per participar!
Petons
Sandra