dimecres, 3 d’agost del 2011

QUICHE DE PERNIL I FORMATGE


Com ja us vaig dir, m’agraden molt les quiche o més ben dit els pastissos salats i avui us proposo la quiche més senzilla que es pot fer però no per això deixa de ser molt bona de menjar.
Feia dies que la volia fer, però a casa no ho són molt de les quiche, i clar, jo sola no me la puc menjar tota! Així que sempre espero l’oportunitat de poder-la fer quan quedem amb els amics i cada vegada faig un farcit diferent.
També hi ha que dir que en aquesta ocasió era més important que sortís la font d'aigua i la bassa que havien fet a casa d'uns amics que la pròpia quiche, però que hi farem!!! Bromes a part no va quedar ni un bocí!


QUICHE DE PERNIL I FORMATGE

Ingredients:

1 base de pasta brisa
200 g de pernil dolç
3 ous
375 ml de llet
formatge emmental
sal, pebre, nou moscada

Preparem la massa que pot ser comprada o feta a casa. Es posa la base en un motlle rodó de 24 cm. amb paper de forn.
En un bol barregem els ous, la llet,el pernil dolç, el formatge emmental, la sal, el pebre i la nou moscada i ho aboquem a la massa.
Preescalfem el forn a 210ºC i enfornem uns 45 minuts. Comprovar que estigui cuita amb un escuradents.

Espero que us agradi!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Sílvia, t'ha quedat fantàstica. A mi el tema de les quiche em passa igual, no agraden a ningú de casa i ara he optat a fer-ne format individual, petites, m'hem faig un parell o tres i llestos;-)
Una forta abraçada!

Gemma ha dit...

M'encanten les quiche, a casa sí que triomfen! Les trobo ideals per a tenir preparades i tenir el sopar a punt quan tornes bencansat de voltar.
Me'n vaig de vacances, així que vinc a desitjar-te molt bon estiu. Ens veiem el setembre!

Anònim ha dit...

A casa passa una cosa semblant amb les quiches, tenim diversitat d'opinions! Segur que aquesta està boníssima, uns sabors que mai fallen!
Petonets
Sandra

Ague ha dit...

Hola Silvia,gracies per el teu coemntari.
Dir-te que a casa si som molt de la quiche i aquesta mhos encanta,lo que m'agradat molt és la presentació és preciosa.
Un petonet molt grosssss.

Unknown ha dit...

De cuántos apuros me ha sacado a mí una buena quiche!
La tuya tiene una pinta estupenda...
Me quedo cotilleando tus recetas

Rakelilla ha dit...

Muy sabrosa esta quiche, me encantan estos pasteles salados son muy versátiles y deliciosos.

Bicos

fades ha dit...

Per fi avui ja puc comentar,a mi m'encanten les quiches així que et donaré feina...