dimecres, 2 de desembre de 2009

COCA DE LLET CONDENSADA


Ahir per la nit volia fer una típica coca de iogurt (que pròximament penjaré), però quan vaig obrir la nevera i vaig veure el pot de llet condensada ja obert, vaig pensar, i perquè no de llet condensada?.
Així és que em vaig decidir per la llet condensada i vaig mirar pels blocs a veure que trobava. Finalment vaig fer un conjunt de totes les receptes que vaig veure i si no recordo malament s’assembla a una coca de la Mireia Carbó, que afegeix coco.




Ingredients:
120 grs de farina
1 sobre de llevat Royal
4 ous
370 grs de llet condensada
50 grs de mantega

Vaig barrejar tots els ingredients amb la Thermomix, però també es pot fer a ma, amb la precaució que la mantega estigui pomada.
Vaig posar la barreja en un motllo corona i ho vaig enfornar al forn ja calent a 180º durant 30 minuts.
La veritat és que va quedar prou bona i ràpida de fer i els meus fills casi no la van deixar refredar, només dir-vos que anava a fer les fotos i ja faltaven tres trossos! Vaig tornar a preparar la coca i els vaig vigilar que no la toquessin fins que no fes la foto. I aquí la teniu!

Espero que us agradi!!!

6 comentaris:

MaryLou ha dit...

Molt bona!!! t'ha quedat molt suau i flonja!!!!
Petonets

Gemma ha dit...

Amb el gustet de la llet condensada deu quedar solça i melosa, una delícia. Ideal per esmorzar amb un bon cafè amb llet.

Sílvia A. ha dit...

La veritat es que pels pocs ingredients que porta queda molt bona.
Petons!!

*Eva* ha dit...

té molt bona pinta. jo l'he probada un parell de vegades i no m'ensurto amb aquesta recepta.
tens algun truc d'enfornat? algun motlle especial?

Sílvia A. ha dit...

Eva: era la primera vegada que la feia però el forn el tinc molt per mài va ser un instant que quedés tan bé.

*Eva* ha dit...

Gràcies per la resposta. Hauré de seguir provant.
pt!