dimecres, 21 d’agost del 2013

GELAT DE NUTELLA



 Ja torno a ser per aqui!!!! Costa tornar a arrencar però ara ja era una necessitat personal tornar-me a posar amb el bloc!!! I que millor que fer-ho amb la nova adquisició que he fet aquest estiu?

Aquest any m’he decidit i m’he comprat la gelatera!!! La veritat és que anava a comprar la panificadora ( que ja s’havia espatllat l’anterior) i em vaig recordar que també havia sortit la gelatera, però feia una setmana!!! Com que coneixo les dependentes de la botiga vaig demanar si era possible que en tinguessin una en el magatzem, i... sorpresa!!! En tenien una i van fer feliç a una clienta i a la seva família!!! Jajajaja a més a més com ja sabeu no només ho gaudim la família sinó que els amics també s’hi van apuntar!!!
Per tot això aprofitant que tenia la família per casa vem fer llista per demanar els gustos que volien i cada dia fem un gust diferent!!!

GELAT DE NUTELLA

Ingredients:

225 g de Nutella
200 ml de nata 35% de matèria grassa
200 ml de llet semidesnatada
30 g de mel
30 g de sucre
Barregem tots els ingredients i posem la barreja 4 hores a la nevera.
Una vegada la barreja està freda fem servir la gelatera que prèviament haurem tingut 24 hores en el congelador.
Engeguem la gelatera i anem abocant la barreja i deixem que es formi el gelat uns 30-40 minuts.
Llavors si podem esperar el posem en el congelador en una fiambrera tapada i si no ens el mengem tot seguit!!!



A casa no dona temps a congelar-lo!
Espero que us agradi!

4 comentaris:

Eva Flores ha dit...

quina cosa més bona! desde que he comprat la gelatera no paro de fer gelats cassolans, m'encanta

Anònim ha dit...

suposo que a l'octubre podrem tastar alguna cosa

Sílvia A. ha dit...

Hola Eva: la veritat és que feia anys que anava darrera però no en decidia i ojalà l'hagués comprada abans!!!! Tots estem encantats!!!

QUIMA ha dit...

Quina bona pinta aquest gelat !! Segur que està bonissim.
petons