dimarts, 17 de gener del 2012

FUDGE DE CREMA DE XOCOLATA


Aquesta recepta és d’aquelles que no se’ls hi pot dir que són fàcils sinó que són superfàcils. No necessita forn, no necessites més que un cassó i tres  ingredients. El nom amb va cridar l’atenció ràpidament ja que no sabia de que es podia tractar i buscant per Internet la traducció va ser clara “dolç de sucre”. Es clar sucre, sucre i més sucre. Els ingredients són només tres però es converteixen en una bomba de rellotgeria una vegada combinats. Tots els que l’han provat, encara que és una bomba no poden menjar només un trosset.
La recepta amb va venir a través del bloc “ Le palais gourmand” que segueixo des de que vaig tornar a estudiar francès després de molts d’anys i a part d’aprendre l’idioma  a més a més té unes receptes fantàstiques.

Vinga i ara la recepta!



FUDGE DE CREMA DE XOCOLATA
Ingredients:
300 ml de llet condensada
200 g de xocolata fondant
250 ml de crema de xocolata (Nocilla, Nutella)
Es posen tots els ingredients en un cassó i es barregen a foc molt baix i procurant que no s’enganxi fins que està tot dissolt.
En un motlle de plum-cake untat amb mantega s’aboca la barreja anterior i es posa a la nevera un mínim de tres hores.
Una vegada fred es talla en porcions individuals.
Espero que us agradi!

4 comentaris:

Helena ha dit...

Només pensar en com se'm desfaria a la boca una queixaladeta del fuge, ja em vé salivera..... no l'he fet mai però el tinc en ment. ;)

Andreu Alpiste ha dit...

Nena, llástima que ara no puc menjar xocolate, per el régim, ja saps. Però te una ¡¡¡pinta!!! que un parells de porcions... Petonets

Visc a la Cuina ha dit...

Jo en vull una porció!!!

Anònim ha dit...

Per jo una de ses millors receptes, es facilissim de fer, vaig quedar bé amb tota sa familia.