diumenge, 21 de desembre del 2008

PASTIS DE CARBASSO ALS TRES FORMATGES


Hola: avui em decideixo ha posar una recepta de La cuina en bolquers que vaig modificar una mica pels gustos de casa però que tos els convidats van alabar.








Ingredients

6 ous

2 carbassons

100gr de mato

100gr de formatge de cabra

100gr de roquefort (aquest es el canvi)

mantega

farina de galeta

sal,pebre negre i nou moscada

Preparació:

Sofregir els carbassons tallats petits amb la mantega.

Triturar els formatges i barrejar amb els ous, sal ,pebre i nou moscada amb el minipimer o thermomix.

Pintar un motlle amb mantega i posar farina de galeta, afegir la preparacio dels ous, formatges i carbassons.

Coe-ho al forn ja calent a 200ºC uns 20-25 minuts.

Un cop fred desemmollet-ho.

Adornar al gust.

Si voleu feu una salsa amb pebrots del piquillo i oli.

Aquest es el meu resultat.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

He tastat aquest pastis de carabasso i es molt bo. Gràcies

Anònim ha dit...

Hola Silvia, em sap greu no poder-te dir, encara, que tal m'ha sortit aquest deliciós pastis de carabassó, perquè encara no l'he fet, però "todo se andará". Ja sé que está boníssim, perqué he tingut el gust de provar-lo al darrer dinar que vam fer a cals Benis. Només voli donar-te l'enhorabona per aquesta iniciativa i dir-te que "TE SEGUIRÉ D'APROP..." Una abraçada. Marga S.