dijous, 3 de març del 2011

NUGGETS FETS A CASA


Vull creure que com a la majoria de nens, en els meus també els hi agraden els nuggets ( o pollastre empanat) però mai n’he comprat però quan anem a dinar a fora en tots els menús de nens hi són i com dir que no? Jo ja intentava donar altres opcions, però ja se sap que quan hi ha altres nens i ells si que en demanen que fer? Però tot va acabar quan vem veure un reportatge de com manipulaven els pits de pollastre i feien els nuggets, llavors se’ls hi van treure les ganes de tornar a menjar-ne, així que em vaig proposar fer-los a casa.
Aquí teniu la recepta! He mirat per internet i entra una i una altra m’he decidit per aquesta.

NUGGETS FETS A CASA
Ingredients:

1 pit de pollastre
50 g de farina de galeta
50 g de llet
50 g de formatge tipus Philadelphia
1 all
Sal i pebre
Ou i farina de galeta per empanar

Picar l’all ben petit, afegir al pit de pollastre picat (podeu demanar-li al carnisser), afegir la farina de galeta, la llet, el formatge i la sal i pebre. Barrejar-ho tot fins formar una pasta.
Després es fan boletes i les aixafem, les passem per ou batut i farina de galeta i les fregim amb oli.
Si volem, abans de fregir-los es poden congelar i anar traient així com els necessitem.
Tant agrada a petits com a grans!


Espero que us agradin!

8 comentaris:

Marina ha dit...

Quina pinta!! Buah... No vegis quina gana m'ha entrat...Uf! T'han quedat de professional, eh? Semblen d'aquests comprats de paquet. Fantàstics. M'animaré a provar la teva recepta. Ja et diré si m'han quedat igual de bonics!
Petons!

La cuina de l'Eri ha dit...

T'han quedat tant bé, que realment semblen comprats! no havia vist mai la recepta, així que gràcies. Provarem de fer-los!

Sílvia A. ha dit...

Ànims que són molt bons de fer i els hi agraden molt i saps el que mengen!

Visc a la Cuina ha dit...

Una recepta molt útil almenys per als de casa meva, la provaré de fer ben aviat!

Rosa ha dit...

Estos mismos los hago yo en casa, pero le pongo mitad queso crema mitad queso manchego triturado y le da un saborcito increible si te gusta el queso.
Un besito Silvia y bon día

QUIMA ha dit...

Aqueste recepte me la guardo, ja que els meus fills son fans de nuggets.
molt. De ben segur que aviat la faré.

Mai ha dit...

No n´he fert mai de nuggets a casa, serà que sempre els assocío al pollastre arrebossat, però ara que ho llegeixo veig els canvis, m´agraden de veritat i no tardaré en fer-ho, el meu fill segur que s´hi posa les botes.
Un plaer passar per la teva cuina, salutacions

Sílvia A. ha dit...

Fes-los Mai que una de les coses millors que tenen és que els pots congelar i sempre va bé poder treure cosa bona de fer!