diumenge, 4 de maig del 2014

BAVARESA DE PAPAIA



Aquesta recepta la vaig veure en ple hivern  en un programa de Ib3, la televisió de les Illes Balears. Tot d’una em va agradar però vaig pensar que era una bona recepta per fer quan ja fes una mica de calor i aprofitant que avui (encara que per a mi es cada dia) és el dia de la Mare li dedico aquesta bavaresa a la meva mare i a totes les mares i la poso a la llista de receptes a fer aquest estiu, mare!!!
Buscant per la xarxa la trobareu feta amb papaia fresca (aquí és difícil de trobar),  preparada amb la Thermomix, posant clares d’ou, bé de moltes maneres, però aquesta és fàcil, senzilla i està molt bona!




BAVARESA DE PAPAIA

Ingredients:
1 pot de 400 g de polpa de papaia
500 g de nata muntada
200 g de sucre
12 fulles de gelatina
40 ml de licor tipo cointreau




Muntem la nata i reservem.
Posem a rehidratar les fulles de gelatina amb aigua.
En un bol posem la meitat de la polpa de papaia, afegim el sucre i el licor i remenem bé.
Amb la resta de polpa escalfada  afegim les fulles de gelatina escorregudes per dissoldre-les.
Barregem amb moviments envolvents la nata amb tota la polpa de papaia i ho posem en un motlle de plum-cake com a mínim 4 hores a la nevera.
Adornar amb papaia fresca i unes fulles de menta!



Espero que us agradi!



6 comentaris:

Maria Rosa Gracia ha dit...

la mama te diu: Gràcies filla. m'agrada que te'n recordis' Com que dins de un mes ens veurem ja me la faràs. Petons.

trifasic de baileys ha dit...

doncs em sembla un postre fantastic pel temps que vé...sabies que la papaia és tan bona per l'intesti!??? és un aliment complet!! petons

Gemma ha dit...

ostres, hem coincidit molt en la recepta, jo l'he fet de mango.
Ara que fa calor, aquestes postres de mousse de fruita vénen molt de gust, oi?

Sílvia A. ha dit...

pues siiii queda tant fresquet!!!

Teresa ha dit...

La papaia diuen que és tant bona per la nostra salut, però té un gust molt especial, que agrada molt o gens. La proposta que ens fas m'agrada molt!!

Sílvia A. ha dit...

A casa va empatar Teresa!!!