diumenge, 15 d’agost del 2010

BIZCOFLAM O FLAM AMB PA DE PESSIC


Ahir em van avisar hora per hora que teníem un sopar a casa d’uns amics i em vaig decidir a fer un Bizcoflam. Per començar les conyes ja van venir pel nom del pastisset, cadascun va dir la seva, que si era guenyo, que quina cosa els faria provar... Ells sempre són els meus conillets d’indias. Però finalment va agradar doncs no va quedar ni una miqueta.
Ingredients:
4 ous
500 ml de llet
120 g de sucre
1 culleradeta de sucre vainillat o canyella

Pa de pessic
3 ous
90 g de sucre
90 g de farina
Caramel




Caramel•litzem un motlle de plum-cake per tots els costats.
Posem els ingredients del flam en un bol i els batem a mà o amb el minipimer. Ho aboquem en el motlle caramel•litzat.
Fem el pa de pessic batent els ous amb el sucre fins que blanquegi i després afegim la farina a poc a poc. Posem el preparat a sobre del flam. Tranquils que no es barreja ni s’enfonsa!!! Això sí poseu-ho amb comte.
Després es posa al forn ja calent a 180º al bany maria uns 25-30 minuts.



Espero que us agradi!!!

5 comentaris:

MaryLou ha dit...

M'agrada i molt!!!! t'ha quedat be maco!!! ho he fet algunes vegades i realment està molt bo.
Segur que vas trionfar amb els teus amics!!!
Petonets

Ague ha dit...

UFFFFFF quinq bona pinta que te aquet flan amb el pa de pessic,i molt refrescant,prenc nota un petonet wuapa.

Unamicadetot ha dit...

fa molt bona pinta algun dia el probare

La cuina vermella ha dit...

Carai, si que son de la broma els teus conillets d'indies. T'ha quedat de fàbula!!! Aquest, és un pastís super famós a la xarxa, oi? Molts petons.

Visc a la Cuina ha dit...

T'ha quedat molt bonic, jo també l'he fet unes quantes vegades i veient el teu, ja me'n tornen a venir ganes;)