divendres, 13 d’agost del 2010

MOUSSE D'ESCALIVADA

Per fi torno a publicar una recepta! Fa tants de dies que vull escriure alguna cosa però fins avui no he tingut una recepta adient per publicar, perquè cuinar cuino i per vuit persones però...
A casa tenim hort i ara és l'època dels pebrots i les albergínies i per això vaig aprofitar que havia escalivats uns quants i vaig fer aquesta mousse d'escalivada del llibre Cuinar és senzill de la Montserrat Seguí amb els meus canvis.

Ingredients:


2 pebrots vermells escalivats
2 albergínies escalivades
200ml de nata per cuinar
125ml de llet
5 ous
Salsa de pebrots:
1 pebrots escalivat
Oli

Posar en el minipimer els pebrots i les albergínies escalivades juntament amb la nata, la llet i triturar, afegir els ous lleugerament batuts amb sal, pebre i nou moscada i tornar a batre.
Preparar un motlle de "cake" amb paper de forn al fons i abocar la barreja.
Coure al forn al bany maria uns 50 minuts. Vigileu que estigui cuit punxant-lo amb un escuradents.
Desemmotllar una vegada fred.
Jo el vaig adornar amb salsa de pebrots i unes flors de pebrots i enciam.
És fàcil de fer i boníssim.


Espero que us agradi!!!

4 comentaris:

MaryLou ha dit...

Boníssim!!! no ho he fet mai, encara que ho he vist al llibre i moltes vegades he estat a punt de fer-ho, però veient lo maco que t'ha quedat, segur que el faig aviat!
Petonets

Gemma ha dit...

Jo també faig aquest pastís de la Montserrat Seguí i queda boníssim!
I quina sort poder-ho fer amb verdures del propi hort, així segur que encara queda molt més bo ;)

Sílvia A. ha dit...

Hola a les dues: com veig que teniu el llibre ja veieu els canvis que he fet, la veritat és per simplifcar el proce´s.
Petons

Ague ha dit...

Quina bona pinta que té açò Silvia,prenc nota i tenc que fer.lo.
molts petons.