dimecres, 10 d’octubre del 2012

GALETES DE MEL I CIVADA



Estic fent diferents receptes on poso mel, (ja les anireu veient) i poc a poc vaig afinant quines m’agraden més. El que realment faig és escoltar les opinions dels tastadors oficials (conillets d’indies), que si prefereixen amb fruits secs, que si més torrades, que si més toves... bé cadascun diu la seva, així és que jo vaig fent i ells menjant!
A veure que us semblen aquestes!





GALETES DE MEL I CIVADA
Ingredients:
300-320 g de farina
170 g de mantega
1 ou
100 g de sucre moreno
40 g de flocs de civada
30 g de mel
A la màquina d’amassar o a ma barregem el sucre moreno i la farina, afegim la mantega a trossets, la mel i l’ou una mica batut i anem formant una pasta compacta. Una vegada tot barrejat afegim els flocs de civada, els integrem i deixem reposar la pasta uns 30 minuts a la nevera.
Una vegada freda la pasta és més fàcil de treballar. Posem la pasta enmig de dos fulls de paper film i estirem amb el corró fins aconseguir un gruix d’un poc més de mig cm i llavors anem tallant les galetes. Si la pasta queda tova la posem una altra vegada a la nevera ja que la fredor facilita la feina.
Les posem en una safata de forn amb paper de forn i les coem uns 15 minuts a 170º.
Deixar refredar i guardar en una caixa ben tancada.


Espero que us agradin!


4 comentaris:

Eva Flores ha dit...

què bones!

trifasic de baileys ha dit...

bonissimes les galetes de civada!! nyam!

Gemma ha dit...

Boníssimes i ben sanes, ideals per un esmorzar molt saludable!

LitaSteele ha dit...

M'apunto la recepta, poso la mà al foc que seran mil vegades més bones que les comprades!

http://mirecetarionline.blogspot.com