dimecres, 28 d’octubre del 2015

PA DE MOTLLE INTEGRAL (panificadora)


I avui una de pa!!!! A casa la panificadora és un d'aquells electrodomèstics que sempre estan en marxa, ja sigui per fer pa, ja sigui per pastar, ja sigui per fer melmelada o fins hi tot pasta fresca o coques dolces!
Com que són coses molt habituals la veritat és qui ni hi penso en fotografiar i penjar, però aquesta vegada m'ho vaig proposar i abans que ningú fes una caixalada vaig fer les fotos! I aquí teniu un pa que en poc més de tres horetes us el podeu menjar!
Un secret.......
Jo el que faig moltes vegades és posar tots els ingredients a la panificadora per la nit, programar i quan ens llevem ja sentim l'oloreta a pa acabat de fer!






PA DE MOTLLE INTEGRAL
Ingredients:
300 g de farina integral
250 g de farina de blat
12 g de sal
20 g de sucre
25 g de llet en pols
20 g de llevat fresc
300 ml d'aigua
75 g de mantega

Posem els ingredients dins de la cubeta de la panificadora ( primers els líquids i després els sòlids) i programem pa integral, 1000g, i mig torrat. I en la meva panificadora en 3 hores i 25 minuts ja sento el piiiii que tinc el pa llest!







Espero que us agradi!




2 comentaris:

Gemma ha dit...

Fas tot això a la panificadora??????? uau, increïble!
Imagino que llevar-se i tenir el pa acabat de fer és tot un luxe!

Sílvia A. ha dit...

Ai Gemma si que és un luxe sentir l'oloreta a pa!!!! Mmmmmmm