dimecres, 12 de març de 2014

PASTÍS DE POMA (EVA ARGUIÑANO)

Els postres amb poma m'agraden molt i la majoria de vegades que faig la típica coca de iogurt poso una poma a trossets. L'altre dia remenant per internet vaig veure aquesta recepta de l'Eva Arguiñano i la vaig trobar tan fàcil de fer que no m'ho vaig pensar ni un minut i vaig tenir una postre ben bona per després del dinar!!!
Espero que la trobeu igual de fàcil de fer i bona de menjar!!!


PASTÍS DE POMA (EVA ARGUIÑANO)
 
Ingredients:
4 pomes
180 g de farina
8 g de Royal
2 ous
100 g de sucre morè
175 ml de llet
canyella

Per fer la massa triturem amb el minipimer la farina, els ous, el sucre, el llevat, un polsim de canyella, la llet i dues pomes pelades i a trossets.
En un motlle rodó i desemmollatble l’untem amb mantega i empolsimem amb farina i afegim la preparació anterior.
Amb les altres dues pomes, les pelem i les tallem a làmines ben fines per decorar per sobre el pastís.
Enfornem el pastís durant 40-45 minuts a 180º.
Una vegada tebi  el traiem del motlle i el pintem amb melmelada d’albercoc o amb un almívar clar.

Espero que us agradi!!!

8 comentaris:

Margarida ha dit...

tots els pastissos de poma són boníssims. I aquest, a més, té una pinta increïble.
Petons

ELS FRUITS SABOROSOS ha dit...

més fàcil no pot ser, l'haurem de provar de fer!!!

SUSANNA ha dit...

Hola Silvia guapa tu

No saps pas el que m´agraden les " coses" amb poma, hummm et copio

mil petonets i gràcies per compartir.la, Susanna

Sílvia A. ha dit...

Com és que els menjars que porten pomes són tan bons????

Gemma ha dit...

A mi també m'encanten les coques de poma!!!
Ara mateix n'agafaria un bon tall per esmorzar ;)

QUIMA ha dit...

Jo també soc de les que li encanten les coques amb poma. Hem faig una de molt semblant i queda bonissima:
Petons

VISCalacuina ha dit...

Me l'apunto, jo també el vull fer!

Mónica López ha dit...

M'encanten les tartes de poma. T'ha quedat molt bé.

Per a la teva info, el Magazine de Primavera ja està publicat. Et deixo l'enllaç
http://issuu.com/recetasdemon/docs/recetas_de_mon_magazine_n__8_primav

Petons!!