dilluns, 18 de maig del 2009

MOUSSE DE LLIMONA


MOUSSE DE LLIMONA

Avui teníem un dinar de casi quaranta persones i un amic valencià ens ha fet una paella de les bones i jo m’he animat a fer aquesta mousse per fer baixar el dinar i poder menjar les postres.

Ingredients per sis persones

6 llimones
250 grs de crema de llet
250 grs de llet condensada

Exprimir les llimones i barrejar amb la llet condensada i la nata amb el minipimer.

Posar al congelador unes 2-3 hores abans de servir.

Aquesta es ben fàcil i molt bona.
Espero que us agradi!!!.

5 comentaris:

Mercè ha dit...

Sílvia, has fet mousse per 40 persones?? Quantes llimones has necessitat!! Mare meva!!
Felicitats per la feina feta!!
La mousse de llimona m'encanta perquè és molt refrescant i digestiva! :)
Petons!

Rosa ha dit...

Que delicia de musse, ala para 40 nada menos uffffffffffff.
Un besito valiente

Sílvia A. ha dit...

Holaaaa!! la veritat que és molt fàcil de fer i encara que fossim 40 ho vaig multiplicar tot per sis i ja està.
Fàcil no???
Petons.

Gemma ha dit...

Tot el que sembla fàcil per 4, quan es multipolica es complica molt!!! Felicitats per atrevir-te amb aquesta mousse tan bona i per tanta gent! Segur que devien quedar encantats :)

Sílvia A. ha dit...

Gràcies Gemma pel comentari, es que a casa meva els amics sempre van i venen i saben que tenim les portes obertes i amb un no res preparem un dinar o un sopar de grup.
Petons.