dijous, 20 de maig del 2010

COCA DE IOGURT


Quins records! Avui mentre preparava una coca de iogurt per berenar els meus fills, m'he recorda't que quan jo anava a escola de petita per berenar ens donaven un tros de pa amb xocolata i un got de llet. Amb aquell berenar recuperàvem les forces i continuàvem jugant una bona estona més en el pati. No recordo mai cap nena que es queixés del berenar, en canvi ara que tenen de tot només sents a dir: - ai, és que no en vull!, és que no m'agrada! Vull una altra cosa! Sort que a casa els agraden les coques i els panets fets a casa com la que avui us presento. És una coca que quasi tothom deu haver fet alguna vegada, però per qui no la coneix aquí la té.


Ingredients
1 iogurt natural o de llimona
3 ous
1 mida de iogurt d'oli
2 mides de sucre
3 mides de farina
1 sobre de llevat Royal
Ratlladura de llimona (opcional)

Barrejar tots els ingredients amb el minipimer i posar en un motlle de plum-cake per enfornar a 170º durant uns 35-45 minuts.
Fàcil no?



Espero que us agradi!

4 comentaris:

Sonia ha dit...

Uy, la coca de sempre, q bona!!

Una abraçada,

Pity ha dit...

sabores tradicionales que siempre quedan bien, una coca deliciosa, besitos!

Sílvia A. ha dit...

serà que m'estic fent gran i recordo la infantesa????

dolorss ha dit...

Si noia, és queixen per tot i abans amb pa i xocolata estavem molt contents... si ens haguesin portat coca d'aquesta haguesim fet ... Festa major!!!

Petons