dissabte, 25 de juny del 2011

QUICHE DE CARBASSONS



Les quiche són de les receptes que més m’agraden fer, es poden omplir de casi qualsevol cosa i per dur a casa dels amics sempre és una bona solució.
Aquesta quiche que avui us presento la vaig fer amb carbassons de casa ja que ara toca donar sortida a aquesta verdura i entre crema de carbassó, carbassons plens, arrebossats... he de pensar que fer perquè no es facin malbé.

QUICHE DE CARBASSÓ

Ingredients:

1 base de pasta brisa
3 carbassons
1 ceba
75 g de roquefort
3 ous
375 ml de llet
formatge emmental
sal, pebre, nou moscada

Per fer aquesta quiche, primer tallarem la ceba a làmines i els carbassons nets i pelats també a rodanxes (jo no els pelo ja que són del meu hort i se que no tenen productes químics) i els posarem en una paella amb poc oli per estofar-los.
Mentre es refreda el farcit, preparem la massa que pot ser comprada o feta a casa. Es posa la base en un motlle rodó de 24 cm. amb paper de forn.
Posem el farcit a sobre i escampem el formatge roquefort. En un bol barregem els ous, la llet, el formatge emmental, la sal, el pebre i la nou moscada i ho aboquem per damunt del farcit.
Preescalfem el forn a 210ºC i enfornem uns 45 minuts. Comprovar que estigui cuita amb un escuradents.



Espero que us agradi!

3 comentaris:

mercè ha dit...

Fa dies que dic que el carbassó no falla mai a casa, sempre en tinc: truita, bunyols, sofregits, farcits, arrebossats... Una quiche:10, i de carbassó:10, total: EXCEL.LENT!

Alfons ha dit...

Un bon tall per el sopar d'avui .. i llestos!! un aspecte magnicfic...
Un abraçada

Sílvia A. ha dit...

Uf!! m'ha donat per fer quiche i les faig de qualsevol cosa. Són tan bones!
Gràcies!