dissabte, 10 d’octubre del 2009

PA DE MOTLLE


Sempre m’ha agradat fer pa a casa i des de que he trobat aquest magnífic bloc de l’Eva aixó encara és més fàcil ja que te un munt de receptes a quina millor.


Ingredients:
Massa mare (surt 300 grs de massa, es pot congelar la resta)
200 grs de farina de força
120 grs d’aigua
5 grs de llevat

Massa pa:
500 grs de farina de força
150 grs de massa mare
300 grs d’aigua
20 grs de sucre
10 grs de sal
50 grs de mantega
15 grs de llet en pols (jo no li vaig posar)
25 grs de llevat

Fer la massa mare el dia abans doncs ha de reposar 24 hores a la nevera.
Posar tots els ingredients a la panificadora i programar el programa amassar durant uns 15-20 minuts.

Massa de pa
Posar tots els ingredients a la panificadora i marcar el programa amassar (només una amassada i una pujada)
Posar la massa damunt una superfície enfarinada i fer dues parts en forma de cilindre.
Posar en els motlles i deixar pujar 1 hora 30 minuts.
Enfornar al forn preescalfat a 190ºC uns 35 minuts.
Deixar refredar a la reixeta.

La recepta l’he tret de l’Eva una gran fornera!!!

6 comentaris:

ELS PEIXOS ha dit...

Jo també dic que lÉva és una gran fornera !!!!i tu per se qu´est nova amb tot aixó , ho fas molt bé , perque el pa fet a casa és lo més dificil que hi ha, i no és per feina és perquè no tenim els estrics necessaris.
Una abrasada.

ELS PEIXOS ha dit...

Encantada de coneixet , m´agrada molt la teva ubicació.

Mercè ha dit...

Sílvia, quins pans de motlle més preciosos!! :)
Estic totalment d'acord, quin gran blog el de l'Eva!
Petons!

MaryLou ha dit...

Aquest pa t'ha quedat molt bo!!! prenc nota de la recepta!!
Petonets

Sílvia A. ha dit...

La veritat és que aquest cap de setmana llarg m'he posat de valent amb els pans.
I ja espero un llibre de pans pel meu sant que ja ho he deixat caure....

ANNAFS ha dit...

El blog de l' Eva és un punt de refèrecia pels que ens agrada fer pa. T' han quedat molt bé aquests pans...
ptns.