dissabte, 13 de març del 2010

TRUFES



Vaig fer trufes per Nadal, però quan ja estàs tant tipa de menjar dolços casi no venen de gust, així és que vaig congelar una mica de pasta i avui m’he decidit a fer-les com a una picada per berenar acompanyades d’una copa de cava amb els amics.
De receptes de trufes n'hi ha moltes i la majoria són molt bones, jo n'he fet de llet condensada, amb avellanes, pa torrat...però aquestes surten prou bones i són fàcils de fer.
La recepta està treta del llibre de la Thermomix.




Ingredients:
500 ml de nata líquida
650 g de xocolata fondant
Cognac
Fideus de xocolata

Es posa la nata a la Thermomix durant 4 minuts a 90º i velocitat 2.
Després afegim la xocolata a trossos i triturem a velocitat 6. Fins que es barregi tot bé. Afegir si es vol el cognac.
La pasta es deixa refredar en una safata de congelador i la posem en el congelador perquè agafi consistència.
Després fem boletes i les arrebossem amb els fideus de xocolata.
Guardar-les en el congelador i anar-les traient segons les necessitats.
Espero que us agradin!!!

2 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

oooh, quin berenar, trufes i cava!!! això si que és un berenar amb glamour i sofisticació!! Enhorabona, la teva és una recepta deliciosa!! Petons.

Sílvia A. ha dit...

La veritat jo no bec però els altres ho varen trobar deliciós.