dimarts, 10 de març del 2009

BACALLÀ AMB TOMÀQUETS I PEBROTS


El bacallà a casa ens agrada molt i sempre en tinc de salat o de congelat per fer-lo en un moment.



Es pot fer de moltes maneres, però aquí us presento una facileta , per fer un dia de cada dia.









BACALLÀ AMB TOMÀQUETS I PEBROTS.

Ingredients:
8 talls de bacallà dessalat o congelat
1 pot de tomàquets sencers ( de quilo)
4-5 alls
1 pebrot vermell
Sal, oli i julivert

Si comprem el bacallà salat, a casa el que fem es posar-lo amb aigua amb la pell cap a dalt durant un mínim de tres dies i un màxim de cinc i el vespre del dia que el volem fer canviem l’aigua, desprès pel matí i desprès abans de cuinar (tres vegades en total), així queda al punt de sal.

Per començar enfarinem el bacallà dues vegades espolsant-lo be i el fregim a la paella (amb la pell tocant la paella). El posem amb paper de cuina per desgreixar.

A la cassola de fang posem oli, trenquem els alls, tallem el pebrot a tires primes i ho fregim una mica, desprès afegim el tomàquet triturat (quan no tinc del meu hort, prefereixo triturar-lo jo mateixa) i deixem que cogui a poc a poc.
Després posem el bacallà que fagi una mica de xup-xup.

Adornem amb julivert (també del meu hortet)

Espero que us agradi!

1 comentari:

Andreu Alpiste ha dit...

Veig que vas aprenent. aixis m'agrada. La presentació es molt original. ja saps qui soc ¿oi? adeuuuuuu